DSpace 大学HOME  附属図書館  
 

DSpace at Tsuru University >
02研究紀要 >
第89集 >

このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://trail.tsuru.ac.jp/dspace/handle/trair/927

タイトル: A 6-step News Summarizing Activity to Tackle Deficiencies in Japanese First-year University Studentsʼ English Language Skills
著者: HENDERSON, James
出版者: 都留文科大学
言語: en
NCID: AN00149431
掲載誌名: 都留文科大学研究紀要
刊行日付: 2019-03-01
号: 89
ISSN: 0286-3774
開始ページ: 257
終了ページ: 267
抄録:  The primary intent of this short work is to unveil a news reporting activity that evolved from a necessity to improve rudimentary English writing skills among first year Japanese university students in mandatory English classes. After a sketch of the origins of the activity, some of the most pronounced language skill deficiencies exhibited by students entering Japanese university will be identified and listed, along with a dabble into some probable causes for their enduring prevalence. After which, the news-reporting activity will be introduced and outlined in its entirety, followed by a specific breakdown of the objectives and justifications offered for each of the 6 main steps in the activity. In the conclusion, the activityʼs most discernible advantages will be highlighted.
記述: 研究ノート
Research Notes
資料タイプ: Departmental Bulletin Paper
著者版フラグ: publisher
URI: http://trail.tsuru.ac.jp/dspace/handle/trair/927
出現コレクション:第89集

このアイテムのファイル:

ファイル 記述 サイズフォーマット
089-Y257.pdf448.3 kBAdobe PDF見る/開く

このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。

 

Valid XHTML 1.0! Powered by DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - ご意見をお寄せください