DSpace at Tsuru University >
05英文学科 >
英文オンライン=Eibun Online 第1号 >
このアイテムの引用には次の識別子を使用してください:
http://trail.tsuru.ac.jp/dspace/handle/trair/897
|
タイトル: | 6.Integrating the Four Skills for the Next Generation of Japanese Teachers of English |
著者: | Gillies, Hamish |
著者別名: | ギリーズ, ヘイミッシュ |
出版者: | 都留文科大学英文学科 |
言語: | en |
掲載誌名: | 英文オンライン=Eibun Online |
刊行日付: | 2019-03 |
号: | 1 |
ISSN: | 2434-8082 |
開始ページ: | 20 |
終了ページ: | 25 |
抄録: | This article outlines the approach to
teaching two related courses: Speaking &
Listening, and Reading & Writing. It
explains first the importance of integrating
these courses into a four-skills curriculum,
and then how this is achieved in practice
by means of a combination of Content-
Based Instruction and Task-Based
Instruction. Finally it describes how this
integrated skills course achieves the
parallel function of preparing teacherlicense
students to conduct similar courses
themselves in Japanese school contexts. |
資料タイプ: | Departmental Bulletin Paper |
著者版フラグ: | author |
URI: | http://trail.tsuru.ac.jp/dspace/handle/trair/897 |
キーワード: | methodology CLT integrated skills Content-Based Instruction |
出現コレクション: | 英文オンライン=Eibun Online 第1号
|
このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。
|