DSpace 大学HOME  附属図書館  
 

DSpace at Tsuru University >
05英文学科 >
英文オンライン=Eibun Online 第1号 >

このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://trail.tsuru.ac.jp/dspace/handle/trair/897

タイトル: 6.Integrating the Four Skills for the Next Generation of Japanese Teachers of English
著者: Gillies, Hamish
著者別名: ギリーズ, ヘイミッシュ
出版者: 都留文科大学英文学科
言語: en
掲載誌名: 英文オンライン=Eibun Online 
刊行日付: 2019-03
号: 1
ISSN: 2434-8082
開始ページ: 20
終了ページ: 25
抄録: This article outlines the approach to teaching two related courses: Speaking & Listening, and Reading & Writing. It explains first the importance of integrating these courses into a four-skills curriculum, and then how this is achieved in practice by means of a combination of Content- Based Instruction and Task-Based Instruction. Finally it describes how this integrated skills course achieves the parallel function of preparing teacherlicense students to conduct similar courses themselves in Japanese school contexts.
資料タイプ: Departmental Bulletin Paper
著者版フラグ: author
URI: http://trail.tsuru.ac.jp/dspace/handle/trair/897
キーワード: methodology
CLT
integrated skills
Content-Based Instruction
出現コレクション:英文オンライン=Eibun Online 第1号

このアイテムのファイル:

ファイル 記述 サイズフォーマット
6. EibunOnline・Gillies.pdf244.51 kBAdobe PDF見る/開く

このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。

 

Valid XHTML 1.0! Powered by DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - ご意見をお寄せください