DSpace 大学HOME  附属図書館  
 

DSpace at Tsuru University >
02研究紀要 >
第82集 >

このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://trail.tsuru.ac.jp/dspace/handle/trair/714

タイトル: Appropriate Tool Use in Speaking Tasks for Pairs
別タイトル: スピーキング・ペアワークにおける 有効なツール活用
著者: Hywel, EVANS
出版者: 都留文科大学
言語: en
NCID: AN00149431
掲載誌名: 都留文科大学研究紀要
刊行日付: 2015-10-20
号: 82
ISSN: 0286-3774
開始ページ: 51
終了ページ: 65
抄録: This paper is focused on the need to adapt English language speaking tasks to already successful local teaching methods, based on an understanding of the psychology of culture and the use of appropriate pedagogical tools. A discussion is offered of global ELT's resistance to change, and suggestions are offered, supported by a simple experiment to show how improvements can be implemented via appropriate tool use. It may well be a mistake to put too much faith in global prescriptions. While we do not yet have all the answers, and much work remains to be done, it may be sensible to look for inspiration closer to home.
資料タイプ: Departmental Bulletin Paper
著者版フラグ: publisher
URI: http://trail.tsuru.ac.jp/dspace/handle/trair/714
出現コレクション:第82集

このアイテムのファイル:

ファイル 記述 サイズフォーマット
Y-082051.pdf360.7 kBAdobe PDF見る/開く

このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。

 

Valid XHTML 1.0! Powered by DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - ご意見をお寄せください