DSpace at Tsuru University >
02研究紀要 >
第82集 >
このアイテムの引用には次の識別子を使用してください:
http://trail.tsuru.ac.jp/dspace/handle/trair/714
|
タイトル: | Appropriate Tool Use in Speaking Tasks for Pairs |
別タイトル: | スピーキング・ペアワークにおける 有効なツール活用 |
著者: | Hywel, EVANS |
出版者: | 都留文科大学 |
言語: | en |
NCID: | AN00149431 |
掲載誌名: | 都留文科大学研究紀要 |
刊行日付: | 2015-10-20 |
号: | 82 |
ISSN: | 0286-3774 |
開始ページ: | 51 |
終了ページ: | 65 |
抄録: | This paper is focused on the need to adapt English language speaking tasks to already
successful local teaching methods, based on an understanding of the psychology of
culture and the use of appropriate pedagogical tools. A discussion is offered of global
ELT's resistance to change, and suggestions are offered, supported by a simple
experiment to show how improvements can be implemented via appropriate tool use. It
may well be a mistake to put too much faith in global prescriptions. While we do not
yet have all the answers, and much work remains to be done, it may be sensible to look
for inspiration closer to home. |
資料タイプ: | Departmental Bulletin Paper |
著者版フラグ: | publisher |
URI: | http://trail.tsuru.ac.jp/dspace/handle/trair/714 |
出現コレクション: | 第82集
|
このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。
|